Soool!

Åååh vilket härligt väder! Sol och helt blå himmel! Vår termometer visar på 17.5 grader i solen!! Fast i skuggen är det väl inte mer än 3-4 grader. Strax ska jag ut med Siri, måste bara ladda kameran lite först, sen kanske det blir lite bilder! =)

Idag skickar vi in vår uppsatsbakgrund igen. Hoppas den anses vara bättre än sist iaf...! Men det bör den vara, vi har belyst problemet bättre den här gången. Vad vi skriver om? Jo det ska jag ta och berätta. Vi ska undersöka hur små medicintekniska företag överlever i den medicintekniska branschen, som innebär många utmaningar för dem. Många problem på vägen, finns det möjlighet för Sverige att någonsin få ett stort globlat medicintekniskt företag igen? Tillväxten i Sverige har avstannat när det gäller medicinteknik. Många små företag sitter inne med tekniska innovationer som de inte kan göra verklighet av, på grund av brist på finansiella medel. Spännande va? =)
Går nog att få ut nåt bra till slut... Så det är detta som min och Mickans vår kommer handla om.

Nej nu ska jag ut och blotta mitt bleka ansikte för solen, hoppas den inte får en chock. Solen alltså. Jag har för tillfället en vacker grön-blå-grå-genomskinlig nyans i ansiktet. Tänk likfärg.

Det här är typ jag som kommer ner för trappan en morgon för att äta frukost...
image58

Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0