Jahaa... måste man skriva i en blogg?

Jag trodde det räckte med att bara ha den...

Well, well... jag är här igen. Så får vi se hur länge det håller i sig den här gången. Man kan ju se det på två sätt;

1. Jag har så jäkla mycket viktigt för mig, massor med aktiviteter som fyller mina dagar, så jag har helt enkelt inte tid till att blogga..
2. Tvärt om. Jag har inget liv = jag har inget att skriva.

Som sagt, vi får väl se.

Hur som helst så känns livet rätt bra just nu. Jag ligger i fas med pluggandet, jag har inga omtentor som hänger som tunga gråstenar på mina axlar. Det är C-uppsats på gång, kan nog bli både blod, svett och tårar under våren kan jag tänka mig. Till att börja med lyckas väl jag och Mickan med att göra så att våra handledare svimmar av imorgon när vi ska presentera en bakgrund och problemformulering. "Hur i all världen kan ni påstå något så djärvt??" Typ. Men det är ju... spännande.

Jag har köpt en EGEN dator också, tjoho! För det måste man ha när man ska skriva C-uppsats. Mycket viktigt. I alla fall när den enda man annars har tillgång till antingen är ute på vift, måste användas av ägaren (hur typiskt är inte det...?), eller tjänstgör som nattlig underhållning i form av NHL-hockey. En ljusroosa datorväska är påväg hem till mig också. Rosa, ja.

En resa är inbokad under påskhelgen. Mattias och jag ska möta våren i Frankrike. Det blir ett litet avbrott i tillvaron a la: uppsatsstress-uppsatsstress....AAAAAHHHH (4 dagar)...uppsatsstress-uppsatsstress... För att enkelt beskriva det.

Nu ska jag sova. Upp tidigt imorgon, och så fyller mamma år också. Sover nog i Tullinge imorgon...






Kommentarer
Postat av: Me

Hmm..tyvärr tror jag att alternativ nr två stämmer bäst. Stämmer bäst in på mig också för den delen. Haha!

2008-02-06 @ 17:11:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0