"Fjärden ligger blank som ett nybonat golv..."

Måste börja med att säga att det gick rätt bra igår på uppsatsseminariet, vi har tydligen fyra uppsatser i en bakgrund, bra gjort va? Nej, men vi ska skriva om lite och belysa problemet lite bättre. Tro det kommer bli en bra uppsats till slut! Jävlar vad vi ska kämpa med den! =)

Jag vill ha vår nu, längar efter att dagarna blir ljusare och därmed längre. Nu när klockan är fem-sex så känns det ju som att dagen är över, man kan lika bra gå och lägga sig nästan. Så trist! Nej, ge mig en promenad på grusväg i skogen en solig dag, ett dike med porlande vatten och vårfåglar i träden... Ahh!! Och det bästa av allt med våren; den följs av sommaren!!  

DSC00533.jpg på gotland vid strand picture by siritax

Imorgon är det en föreläsnings- och seminariefri dag! Men kursböckerna utesluts ju inte för det, o nej, här ska pluggas... Ska plugga lite nu också. Senare ska jag nog kolla på film; Flickan med pärlörhänge. Om jag orkar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0