Tick tack tack tack....

Jag kan inte bestämma mig om jag gillar dagar som idag, då man inte har något planerat alls? Precis som i lördags.. nada nada nada! Eller om jag hatar dagar som idag?! Det är förstås skönt ibland, men ibland blir man ju tokig! Idag sov jag länge på morgonen, till typ halv elva, sen gick jag upp, åt frukost och sånt som man gör på morgonen, sen gick jag ut med Siri i solen. Skönt väder, men sen så kom molnen. Kom hem.. lagade lunch, mattias kom från skolan och skulle ta en powernap innan träningen. Klart som fan att jag somnar också! För jag gick ju upp såå tidigt idag! INTE! Och jag är fan fortfarande trött!! Ikväll, däremot, kommer jag inte kunna somna. Som vanligt när man ska upp tidigt dagen efter.

Ja, imorgon börjar en ny kurs, Medicin och Ekonomi. Ska försöka lyssna och försöka tycka att det är intressant på föreläsningarna, för jag är så trött på att alltid gå in med en negativ attityd till en ny kurs. Nej, nu får det vara nog! Men jag vet hur det kommer sluta iaf... (Fan! Shut UP!!!)

På torsdag åker Mattias till Gotland... Kommer hem på söndag. Golftripp. Hoppas att jag har lyckats locka hit Mickan på fredag iaf, för lite skräckisar! haha! Då får du fan ta och sova här också! Kul om vi är totalt uppskrämda (som vi självklart kommer att bli!) och du åker hem!! Gaah! Då kommer jag inte kunna sova!

Nu ska jag göra något vettigt. Jag ska baka. Nej, inte kladdkaka, utan BRÖD! Yes, bröd ska det bli!

Bye bye!


Kommentarer
Postat av: Smiskan

Faaan vad nördig du är som bakar brööd!!! Haha! Det är ju bara sånt man gör inför andra för att det ska se bra ut (som på senaste festen)..orka baka bröd i vanliga fall. Du vet att det finns att köpa i affären va?

2007-10-08 @ 20:43:58
Postat av: Me

Kunde inte kolla på den bloggen du skrev om i min blogg...verkar inte finnas längre.

Har du kommit fram till vilka filmer vi ska se på fre? Kom ihåg att vi måste kolla idol först också..

2007-10-10 @ 18:01:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0