"Rubrik"

Ahh! På torsdag drar jag och Mattias till Frankrike! Ska bli så skönt att få ett litet brejk! Väldigt synd att jag missar seminariet på måndag.. ojoj, vad tråkigt. =( hahahha!!

Sen får vi hoppas att vi hinner med en kryssning snart också! (Tack, Catta!) Skulle också vara kul, eller hur Mickan?!  =) ELLER HUR!?!?! haha!

Hmm.. vad mer? Halloween närmar sig, man kanske skulle ha en halloween-middag här? Spånar fritt, vad säger du Mattias? Hmm.. knytis kanske? Nej, jag vet inte... vad vet jag egentligen?! =S

Fast Mickan och jag har redan börjar planera jul-bak och nyårsfirande! Det gäller ju att vara ute i tid!

Får se hur det blir med Sydafrika resan, ser tight ut på schemat över december, tyvärr. Men jag vill ju! Får se hur det blir.

Nu ska jag plugga lite till, sen soova!

Goodnight!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag ska slå dig för att du missar seminariet!! Jag lovar att vi bara blir två som kommer...men det kanske är lika bra.
Självklart är kryssning nåt för mig, I´m the kryssning-champion!! Det händer alltid massa roliga grejjer!!!!!!!Haha

2007-10-24 @ 20:18:25
Postat av: Micka picka pung

Tjo! Du får skriva här lite oftare HÖRRÖÖÖ!
Just nu har jag tråkigt och vill inte sova. Bara så att du veeeeeeeeeet. (Är lite cp också)

2007-11-07 @ 00:17:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0