PVF!

PojkVänsFritt hela helgen! haha!

Ja, i torsdags kväll åkte Mattias till Gotland, och ikväll kommer han hem igen.

I Fredags tog jag med mig Siri på bussen ner på stan, vi gick till Djurhuset. Jag hade lovat henne ett nytt mjukdjur. Hennes val föll på en stackars ekorre som så småningom kommer dö precis som alla hennens andra förbrukade vänner. Men just nu har den bara ett upptuggat hål på sig. Populär är han iaf, Korren.
Sen kom Mickan hit till mig och Siri. Vi åkte och hyrde film (hade planerat att se någon gammal svartvit skräckis, men det fanns inte.. Blev "The Asylum/Session 9", rätt så dålig och oskrämmande) och köpte lite mat. Jag slängde ihop kyckling i grön curry med kokosmjölk. Mums! Vi kollade på Idol och sen filmen då. Vi gick och la oss vid halv ett-ett nån gång, men somnade inte förrän flera timmar senare. Roligare diskussion har jag aldrig varit med om! Fan vad vi skrattade! Inga detaljer här dock. Under bältet-humor. HAHA!

Igår följde jag med Mickan till Tullinge. Åkte upp till Riksten och tränade agility med Siri. Skitduktig! På kvällen blev det bara slötittande på tv.

Idag åkte pappa, jag och Siri till Skeppsholmen och tog en promenad. Vi gick förbi briggen "Tre Kronor af Stockholm" där de hade guidade turer på söndagar. Klart man passar på! =) Inga problem att ta med hund heller. Var rätt kul att se. Vore härtigt att vara med och segla ett sån´t skepp!

image36

Nu är jag tillbaka i Södertälje. Sitter och gör ingenting. Ska snart ut med Siri, sen in i duschen för att senare välkomna Mattias till fastlandet igen! ;) Hähä..

Bye bye!

Kommentarer
Postat av: Felicia

så, nu är din blogg designad. va tycks?

2007-10-18 @ 20:47:06
URL: http://CUTES.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0