Jag har trååkigt

Sitter och försöker förstå mig på hur sjukvården är organiserad i Ryssland... kul gruppuppgift va? Ja, för det är alltså ett arbete som ska göras i kursen, inte något som jag frivilligt, på min lediga tid, skulle gå in och läsa om annars... knappast. Dessutom är skiten på engelska såklart. Fast det hade ju varit tusen gånger jobbigare om det hade varit på ryska! haha!

Hittade en lista som jag kände för att fylla i... jätteintressant faktiskt!

1. Ta närmaste bok, slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
"tribute towards it´s support"

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
En fotölj

3. Vad var det senaste du såg på TV?
En blick på tv:n... fotboll.

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är?
21:09 (fel, 21:16)

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Tv:n och mattias: "vart är hon?!" (syftade nog på Siri)

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du?
Knappt tre timmar sedan, gick från bilen och in

7. Vad tittade du på, innan du började svara på den här undersökningen?
VärldsHälsoOrganisationens hemsida (WHO)

8. Vad har du på dig? 
Strumpor, jeans, trosor, linne, tröja, bh... kul fråga.. (som om nån är rolig då..) 

9. Drömde du någonting inatt?
Ja, att Mickan var sjuk och inte kunde komma till skolan

10. När skrattade du senast?
För en stund sen, åt Siri som går runt och tycker att jag och mattias är skittråkiga som sitter vid varsin dator

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Tapeter, hyllor, Håkan Hellström tavla och en ful Boston Bruins vimpel-grej...

12. Har du sett något konstigt på sistone?
Säkert...

13. Vad tycker du om den här utfrågningen?
Lite mindre tråkig än rysslandsarbetet

14. Vilken var den senaste film du såg?
Brokeback Mountain

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Allt jag vill ha

16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
?! Jag är totalt utelämnad... tragiskt! haha!


17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?

Innehållet i min plånbok. Och fred på jorden då.


18. Tycker du om att dansa?
ja, ibland..

19. George Bush?
Bajskorv?

20. Föreställ dig att ditt förstfödda barn är en flicka. Vad får hon heta?
Hon får väl heta vad som helst, vad jag döper henne till är en annan sak..

21. Om ditt första barn var en pojke, vad skulle han heta?
Orvar Korvar

22. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
Gör jag varje år när vintern känns pissigt lång, kall och mörk

23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
"Välkommen, vill du ha en kaka!?" (och jag skulle svara: "ja tack, jag tar gärna två!")


Jaha, det var det... nu tillbaka till verkligheten då...

Bye bye!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Orvar korvar!!!!!!!!!!!! hahahhahahahaha
Jag döper dig till Orvar Korvar Robert Sandås....!!

2007-10-22 @ 21:47:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0