Strikta order

Jag har fått strikta order om att citat: "skriva här lite oftare HÖRRÖÖÖÖ!!" slutcitat.

Så, vad gör man?

Kan väl hålla med om att det har varit lite dåligt på uppdateringsfronten. Men jag har ingen inspiration! Kockoboll noll!

En ny kurs har börjat i måndags, grundläggande organistaionsteori. En riktig "läskurs" tydligen, och jag ska verkligen läsa också! Ska, ska ska läsa hela boken! När den väl kommer... gjorde iaf ett bra val då jag beställde den på internet för dryga 200 kr billigare än i bokhandeln. =)

En kryssning är bokad! Var lite sent ute så det fanns inte så många dagar att välja på, men det blir iaf den 14:e, dvs nästa vecka på onsdag. Mickan och jag kan, men sen då? Det kommer väl bli så att ingen kan hänga på, och då ställer vi nog in. Mickan och jag är kassa på att hantera det sociala och ha kul ute bland folk när det bara är vi två. Varför? Ja, det finns väl en del teorier

1. Vi har sån jävla sjuk humor som ingen annan fattar
2. Inte nog med det, vi kan inte prata med varandra utan att ständigt förvränga våra röster och göra sjuka miner (sa jag att vi båda är 21 år fyllda?)
3. Vi skrämmer bort andra (pga ovan till största delen antar jag...)
4. Vi är pessimister och tillsammans hittar vi fel på allt och alla (kul hobby?)
5. Ja, alltså, vi är allmänt störda i huvudet

Så det finns ju en del som talar emot oss, liksom. =S

Men, är det nån som vill hänga på eller? Haha! Lockande va? (Fan inte ens Mattias -som ska älska mig(!)- vill väl följa med egentligen... Eller vad säger du?) Stackarn, jag frågar och frågar och han skjuter på svaret hela tiden! Du vill väl bara säga "Älskling, det är nog bättre om jag stannar hemma" *så att jag slipper synas med er två och på så sätt fortfarande ha hedern i behåll...*

Well well... jag är iallafall sjukt sugen på buffén! (Läs: efterrättsbordet)

Okej, nu har jag skrivit lite, och nu är jag så kissnödig att blåsan snart sprängs! Dags att besöka damrummet!

Bye bye!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sätt ut en kontaktannons! "Person som kan följa med på kryssning den 14:e nov sökes! Helst nån som är rolig och gillar mat. ¨svar snarast"

2007-11-07 @ 16:03:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0