NEEEEJ!

Jag tror fan att jag börjar bli sjuk! Jag hinner fan inte med att bli sjuk nu!!! Inte såhär innan jul! Helvete!! Har haft svullna och ömma knölar på halsen nu några dagar (svullna lymfkörtlar antagligen) och igår gick jag och la mig med sprängande huvudvärk, vaknade upp idag, inte bätte alls. Snarare värre! Känns som att någon står och slår mig i huvudet med en träklubba för varje steg jag tar! AJ! Börjar känns i halsen också... sluuuta!!!

Nej, jag har inte skrivit här på ett tag. Men jag har inte haft så mkt att skriva heller.

Men nu har jag oaf börjat träna igen, förra veckan. Very good.

Snart är det julafton.. tio dagar kvar. Har köpt två julklappar än så länge. Men det känns ganska bra, vet nog vad jag ska köpa till alla!

Idag har jag bakat pepparkakor, fem-sex plåtar, och så har jag spritsat glasyr på varenda en! =) Så jäkla snygga! Jag är bäst! Har pluggat också... tenta nästa vecka och b-uppsats på gång.

Nej, nu ska vi väl sätta igång med maten här... bye bye!

Kommentarer
Postat av: Catrine

Tja Tessan. Stackare där!! Skitjobbigt med förkylningar och sjukdomar den här tiden! Drick varmt vatten med honung och SOV jättemycket!!
Vart ska ni fira jul då?
Thomas och jag åker först upp till Tullinge och firar jul den 22a och sedan tar vi färjan över den 23e och firar jul på gotland. Mkt farande.

Hoppas du kryar på dig!!

Kram kram

Ps. Checka in min nya blogg www.catrinejosefsson.blogspot.com

2007-12-15 @ 09:36:41
URL: http://www.catrinejosefsson.blogspot.com
Postat av: Catrine

Ja, jätte synd att vi inte hinner ses nåt! Vad tråkigt att ni måste splitta på er... Vi gör två "julaftnar" istället :) Dubbelt så kul! Hehe
Vi firar nyår med vänner i Karlskrona. Ni då?

Ha en super skön jul!!
Kramar

2007-12-20 @ 09:40:00
URL: http://www.catrinejosefsson.blogspot.com
Postat av: Catrine

Hej Tessan. Hade ni det bra på nyår? Försökte skicka tillbaka till er men nätet var helt bussy... Så jag fick skicka på morgonen istället. Hoppas ni hade det trevligt iaf. Hade gärna varit med er på nyår. Jag kommer upp en sväng nu i januari. 16e-24e. Vi skulle kanske kunna hitta på nåt då?! Sen åker jag till Schweiz för säsongen.

Ha´d fint.

Kram kram

2008-01-02 @ 17:08:28
URL: http://www.catrinejosefsson.blogspot.com
Postat av: Mickan

Nu får du ta och skärpa idg. Du skriver ju ALDRIG här. >=(

2008-01-13 @ 15:09:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0